Ny nyårstradition tror jag!

Det här med att gå på mini-spa på nyårsafton tror jag får bli en tradition från & med det här året. Jäklar i min lilla låda vad vi hade trevligt farmor & jag - vardagslyx på högsta nivå! Kändes himla mycket flärdigare att svänga ihop nyårsmiddagen med tjusiga händer! Jag brukar vara väldigt feg när det kommer till nagellack men igår bröt jag mig ur min trygghetszon. Lite i alla fall...
Guldigt-silvrigt lack med lite lite skimmer i, påminde mig om champagne & det gillar vi ju! På tårna spejsade jag lös totalt & valde det guldigaste lack de hade, fast det besparar jag er att få se - vet att många har fotfobi. Fast allra bäst med hela besöket var nog ögonbrynsfixet. Jag är medveten om att det finns grader i helvetet, där bortgång av nära & kära & små katter ligger avgrundsdjupt mycket längre ner än att plocka ögonbrynen. MEN - för mig ligger det i alla fall rätt långt ner bland ringarna. Det gör ont utav bara den, det är tråkigt, jag orkar bara med en sida & inte den andra... Klagolistan kan go on and on. Fast inte igår, tjejen som fixade dem drog på ett par lager vax & ritch ratch kabombombom så kände jag mig så otroligt mycket mer polerad! Vete tusan om jag inte ska satsa på att fixa dem så här i fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: Jo

Tjusigt! =)

Svar: Då tycker jag att vi kör på manikyr tillsammans nästa år då! :)
Ida

2014-01-01 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0