Vill inte.

Idag är tanken att allt vårt pick & pack ska vara ute från Isoldes lilla lägenhet. Planen var att jag skulle komma med Paul in till stan igår för att packa, men så lyckades virrpannan Ida glömma bort att ta illamåendemedicinen i söndagskväll - så igår vaknade jag & kände mig som road kill. Fick följaktligen stanna hemma & knapra tabletter. Idag är det bättre, så nu är jag tillbaka i källarlägenheten... men alltså, att packa ihop ALLA prylar på bara en dag känns så där lagom roligt. Har suttit i den enda kvarvarande bekväma stolen i en halvtimme nu & tyckt synd om mig själv. Inte för att stillasittande gör det bättre, men just nu känns det helt övermäktigt att få ihop alltihop innan kvällen. Fast... jag får försöka peppa mig själv & tänka att det här är det som Paul & jag gör allra bäst - jobba på som tokar & få allt gjort oavsett hur sista minuten saker & ting än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0