Spending time down town...

Nu när vi bor så här mitt inne i Toronto helt plötsligt, & under väldigt begränsad tid, passar vi på att smita ut nästan varje kväll. Så många sköna uteserveringar att hänga på & så många roliga skyltfönster att spana in. Sen är ju feststämningen rätt hög just nu, med fotbolls VM & så, men den biten skippar vi & har istället travat iväg & sett ett gäng filmer. Måste ju ta igen all tid då jag antingen var för sjuk eller för trött för att ens orka tänka tanken på att ta mig ut till bilen, än mindre sitta igenom en hel film! Så i måndags såg vi "How to train you dragon 2" & idag blev det "Neighbors". Här hade jag velat ge lysande feedback på de två, men meeh - det föll rätt platt. Medan den första drakfilmen var rakt igenom charmig kändes uppföljaren rätt krystad & "Neighbous" ska vi bara inte tala om. Den hade väl ett par roliga ögonblick, men i stort sett var den plågsam & det inbillar jag mig inte enbart beror på att jag är den typ av individ som gillar att baka & odla tomater... mer att jag inte tycker att droger & svordommar är höjden av humor. Happ, betyg då - drakarna får 6.9 vikingasvärd av Paul & 6.7 från mig. De jättefulla fratt killarna: 5.2 av Paul & 5.8 från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0