Haha - success!

Så länge jag kan minnas har passfoton varit ett litet ömmande I-landsproblem, en källa till irritation helt enkelt. För det har aldrig spelat någon roll hur noga jag kammat håret innan, valt smycken, pysslat med outfits & smygövat "photo face" i spegeln - jag har ändå alltid stått & glott på resultatet i stressad vanmakt över tingens jävlighet. Jag har svurit inombords & förbannat den makthavare som sett till så att jag måste dras med eländet de nästkommande 5 åren & så har tiden sakta tickat vidare & tillslut har det varit dags för den stora stunden igen &... ytterligare ett antiklimax. Tills idag! Haha! Jackpot på passfronten! Jag tror jag lägger ner resandet för resten av livet nu.
Så kortet till vänster - praktexempel på "när jag inte känner mig som mig själv", även om det här inte är det värsta resultatet i ordningen. Kortet till höger, mitt nya passfoto & jag känner mig så underligt NÖJD. Kanske det är för att jag bytt efternamn? Alla Jansson kort var katastrof & nu blir det bra från & med nu? Jo jag tror att jag bestämmer mig för att det är så det ligger till!

Kommentarer
Postat av: Jo

Verkligen bra kort! Grattis =)

Svar: Tack, tack! Jag blev helt chockad när jag såg det - händer ju liksom bara inte att jag gillar mina passkort!
Ida

2014-03-21 @ 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0