Office chair makeover?

Jag befinner mig i en väldigt pysslig fas känner jag & nu har jag börjat kasta getögon på min kontorsstol. Vi plockade upp den för ett par år sedan på en liten antikaffär för lite över 200 kr, så jag känner att jag kan experimentera lite hur jag vill med den utan att förstöra en direkt dyrgrip om det skiter sig. I nuläget ser den ut så här:
En del av mig vill löpa amok totalt, slå ut ryggstödet (som Mammut har använt som klösbräda), måla hela alltet vitt & klä om stolsdynan i världens finaste rädisetyg:
Sen kommer jag ihåg exakt hur okul jag tycker att det är att måla om stolar & då ångrar jag mig lite. Tror att den får fortsätta vara brun, men tänker att jag kan klä om sitsen i ett ljusare tyg. Allra finast hade det varit med benvitt... fast den kombinationen med jeansrumpa känns lite risky business så jag tror jag får skippa det. Fast det jag velar mest över är ryggen... ska jag låta "nätet" sitta kvar eller ska jag försöka byta ut det mot något annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0