Men åh sötdöden!

Vi måste åka förbi vår uppfödare någon dag inom en snar framtid för att be henne fylla i ett papper som aldrig blev ordentligt ifyllt när vi köpte Digby. Så för att uppdatera mig själv lite på vad som händer i hennes & katternas liv spanade jag in hennes hemsida. Det här är en SÅ dålig idé, för jag vet ju hur det kommer att bli... "Meeeen ÅH jag dör, Paaauuuul titta! Du, rymms det inte en tredje?!". Um - mycket riktigt. Alltså, hur sött är det här på en skala? Jag inser väl att jag just nu borde switcha över till att tycka att det inte finns något sötare än en baby - men jag är nog inte riktigt dragen på det sättet. För i min bok BLIR DET BARA INTE gulligare än så här.
Titta på hakan, titta på fjunet, titta på TASSARNA - småbarn, släng er i väggen, ni har inget på den här lilla killen! Men. Innan du börjar oroa dig farmor, vi ska inte skaffa en till katt. Det räcker så bra med Mammut & Digby för stunden. Fast ni vet hur en del kvinnor alltid längtar & trånar efter ett till barn... så är jag fast med katter. Tror aldrig att jag kommer att komma över det där suget att skaffa en till. De är ju bara så himla bedårande, underhållande & fantastiska - dessutom flyttar de aldrig hemifrån eller gifter sig med någon som är dum i huvudet (dsv en katthatare).

Kommentarer
Postat av: Alex

haha vad jag känner igen mig! Låg och grät under graviditeten och bara "buuhuu kommer aldrig kunna tycka vår bebis är sötare än en kattuuuungeee", de kunde jag ;) Fast alla andra bebisar/barn kommer efter
1. Isabella
2. Kattungar
:)

Svar: Haha! Gråtit har jag inte gjort än, men jag satt definitivt & skakade på huvudet igår & bara "Neeej, bebisar är inte så där jättesöta överlag men kattungar... åh". Men du har säkert rätt, min lista kommer nog att bli precis lika dan som din - lilla C först & sen kattungar. :)
Ida

2014-05-24 @ 22:11:58
URL: http://www.swedeoncrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0