Så vackert!

Det händer väldigt mycket just nu, så där så jag känner att jag inte riktigt hänger med i svängarna. Lite så var det i går. Jag papegojupprepade samma mening "But I cannot understand that just happened" ungefär 142 gånger. Trots att jag dessvärre blev väldigt sjuk på kvällen (tror att jag inte fixar att äta lök nuförtiden) så gick det inte att somna igårkväll - jag var liksom bara tvungen att vädra allt i huvudet till stackars Paul. Jag säger stackars eftersom han var tvungen att kliva upp & jobba nu i morse... men faktum var att han var rätt pigg han med. Så någon gång kring kl 1 på natten säger han "Men Ida, har de dansat i Dancing with the Stars än, för i så fall, kan vi titta på Mery?l". Så i nattmörkret låg vi där & tittade först på Meryl & Maks fantastiska tango. Följt av deras freestyle & jag brukar liksom tycka att freestyle dans är ett fancy sätt för att säga "springa runt & trilla ihop till musik", men det här numret... alltså, jag började lipa. Det var bara så fint tyckte jag & efter att ha kollat på det igen nu på morgonen - japp, inte fullt ut lipfest med ögonen tårades absolut. Se & njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0