Brief message...

Nu rullar snart Saaben mot Toronto & julmarknaden! Fast i snigelfart - det har nämligen utfärdats en varning för frozen rain & det har vi ju lärt oss att det kan göra livet lite meckigt... Kommer alltså att spendera större delen av dagen nere på julmarknaden & på eftermiddagen har Paul & jag klipptid. Jag kommer således att tillbringa timmar i från datorn av den enkla anledningen att jag ska knarka svensk jul så hårt det bara går - inte för att jag föder barn. Så ingen behöver sitta & hålla andan.
 
Alltså - just nu ser jag fram emot att få höra "Nu är det jul igen & nu är det jul igen" 105 gånger på repeat så mycket att jag smådarrar av upphetsning!

Kommentarer
Postat av: Malin C

Haha bra du skrev det! :) Så fort du inte uppdaterat när jag vaknar på morgonen så tänker man direkt att "tänk om..."!
Hoppas julmyset blir trevligt!

Svar: Skratt - känner igen den känslan. Måste kolla din & Natalies blogg varje dag för att se om något hänt! Sen vet jag att farmor går runt som på nålar, så det kändes taskigt att bara sticka iväg & inte lämna någon form av levnadstecken efter mig.
Köttbullemacka & julmust - jag är grymt nöjd med dagen!
Ida

2014-11-22 @ 18:34:20
URL: http://mclapper.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0