32 weeks...

56 dagar kvar då om Baby C behagar tillhöra den exklusiva skara som tittar ut den dagen som de är beräknade på. Själv var jag tydligen 2 veckor sen medan Pauls mamma hävdar att han satt inne & surade en hel månad extra. Vilket ju i så fall hade kunnat innebära att Baby C kommer först 2015... Tack gode gud för modern medicin, jag tror att jag kastat mig från en bro om jag varit tvungen att gå över så länge. Å andra sidan hade det ju varit helt verkningslöst, jag hade guppat som en boj på floden!
Status så här långt då: 8 kilo upp, Baby C trycker på lungorna så att jag kippar som en liten fisk & jag vaknar med stas i axlarna i princip varje morgon (pga att jag bara sover på sidorna). Annars fungerar allt fortfarande hyfsat, förrutom att det var skitsvårt att få till tapeten bakom toaletten. Litet utrymme, oflyttbar stol som jag var tvungen att drapera mig kring & golvläge var väl inte optimalt så här i dagsläget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0