Check på baby åt rätt håll!

Åh så himla glad jag är idag! Hade ju som sagt inga större förhoppningar om att Baby C skulle ha vänt sig, har hört att det VERKLIGEN ska kännas så här pass sent i graviditeten & jag har inte känt något som varit utöver det vanliga. Så när min barnmorska konstaterade att baby med största sannolikthet snurrat runt hade jag svårt att ta in det först. Sen fick vi höra hjärtljuden & de var långt under naveln den här gången (istället för precis under revbenen som tidigare) & det började så sakta sjunka in att jag nog kanske haft riktigt jäkla tur som inte ens märkt att liten vänt sig. Firade med Starbucks efteråt & sen åkte vi in till Toronto där jag fördrev dagen med att kitta på mig lite nödvändigheter samt ett besök hos min tandhygienist. Vanligtvis brukar det ju inte vara så där jättekul att få tandköttet utgarvat ur käken, men idag låg jag där med världens grin i ansiktet - bara så otroligt glad för att Baby C skött sig så himla bra!

Kommentarer
Postat av: Alex

jippi! härligt

Svar: Ja stor lättnad som du kan förstå, det kan ju ändå bli kejsarsnitt - men nu finns det i alla fall en chans att jag slipper.
Ida

2014-10-08 @ 12:06:16
URL: http://www.swedeoncrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0