Ibland så händer det!

Paul & jag är inte speciellt bra på framförhållning, något som än en gång bevisades när jag vaknade upp till spöregn i morse... Har vi köpt regnskydd till vagnen än? Nej men självklart inte. Så där stod jag med lekträff inplanerad & småsvor över att vi återigen misslyckats med att planera in eventualiteter så som regn. Det var alltså bara att packa ner Tor i babybjörnen & knata iväg med liten tjock-klump på magen. Inte optimalt för ryggen. MEN. På vägen tillbaka hände något ytterst oväntat, min lilla sömnvägrande unge som inte sovit i sin vagn sedan typ maj slockande helt. Det var så oerhört oväntat att jag var tvungen att knäppa en bild som bevis:
& sen... nej men jag har liksom inte ord för vad som hände sen!!!
Han sov på egen hand i sängen på dagtid! Jag var så chockskadad att jag inte ens hade vett att utnyttja den halvtimme han låg där - men nu känns det i alla fall som om det finns hopp för framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0