Play with clay and a little wine...

Hade en så himla rolig kväll igår med mina "fredagsmammor". Vi började med en date på ett ställe som heter "Play with Clay" - en studio där du får välja ett keramikobjekt som du sen målar & de bränner åt dig. Så himla roligt! Först hade jag tänkt göra en spargris åt Tor, men sen kände jag bara "Nej, jag vill göra något åt MIG!" så det blev ett durkslag istället. Klart om en vecka - längtar! Emily (längst fram i bild), som är ansvarig för mycket av det som händer i vår grupp hade dessutom ordnat så fiffigt att vi fick ta med oss snacks & vin till studion. Kanske inte helt lagligt... men väldigt härligt & fnissigt att få smutta på lite rosé & äta ost medan vi målade!
Alltså, bara det här med att få sätta på sig ett par klackar & göra sin i ordning till ABBA var ju fest i sig & att sen få både måla & dricka vin... Kan ni säga Happiness Overload?! Avslutade på en bar i närheten där jag tog en frozen margarita innan gänget delade på sig vid midnatt. Jag, Ann & Anne (tjejerna runt omkring mig) plus Becky (i blått), fick babylängt deluxe & åkte hem medan de andra festade vidare i natten. Ett tag kändes det lite småtrist att verkligen inte känna för att dra i mig en helsikes massa sangria som "party tjejerna" gjorde. Men när jag kom hem till Paul sakt en yrvaken, men tokglad, liten Tor ångrade jag mig inte en sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0