2 månader idag!

Idag firar vi 2-månadersdag! Så här långt har väl firandet i & för sig varit rätt stillsamt, men jag tänker att det ändå varit rätt trivsamt för en så pass liten knatte som vad Tor ändå är. Började med fri mjölkbar (well... den är ju fri varje dag, men fri bar låter så festligt så jag var tvungen att skriva det i alla fall) & ny fin topp från Camilla i storlek 62!
Stiligt värre! Nu behöver bara lilla herrn lägga på sig lite mer så att jag kan sätta på honom den ubersöta matchande koftan också! Sen körde vi skallerpremiär - han har nämligen fått en liten koskallra från auntie Jo som jag försökt få honom att hålla sen typ i julas. Har inte gått ett enda dugg, fram tills idag då vi faktiskt kunde vifta runt den lite på egenhand!
Sen att jag kanske var tvungen att fysiskt sätta den i handen på honom är ju en mindre detalj... så även att han inte var så där superframgångsrik med den...
Poke the eye - oh well, den är mjuk!
 
Sen tog vi en tur i parken med pulkan, jag drog, Tor sov - alla nöjda!

Kommentarer
Postat av: Jo

Det var helt meningen att han skulle göra så, han låter uppenbarligen kon pussa honom =)

Svar: Ah, bra analys - en liten kossipuss!
Ida

2015-02-07 @ 10:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0