Peka med hela handen!

Idag är det min namnsdag - Maria! Så i sann namnsdagsanda är det "peka med hela handen" som gäller. Så här långt har vi klarat av följande Ida-vänliga aktiviteter:
 
Frukost i sängen
Besök på Guelphs farmers market - check på getfetaost
Chai på Starbucks
 
Nu blir det promenad i solen (för ÄNTLIGEN har vi inte -20C med snålblåst som tar ner tempen till -35C), sen inköp av lite mer pysselmaterial, lång dusch, hamburgare till middag & så har Paul dyrt & heligt lovat att få upp den sista metern tapet i vardagsrummet. Oh & så ska jag tvinga honom att byta ut sängkläderna så att jag kan gå & lägga mig & känna mig så där riktigt helren!

Kommentarer
Postat av: Jo

Grattis på namnsdagen!

Svar: Taaack Jo! :)
Ida

2015-02-28 @ 23:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0