Tor & händerna...

Sen någon vecka eller så har Tor upptäckt sina händer & det är ju sjukt spännande. Han kan underhålla sig själv långa stunder med att bara titta på dem, vrida dem fram & tillbaka framför sitt lilla ansikte & så kanske allra bäst - knöla in hela vänsterhanden i munnen. Tydligen jätteroligt, spelar ingen roll att han ett par gånger kräkts för att han råkat veckla upp fingrarna inne i munnen - jättekul i alla fall! Bäbisar är märkliga små varelser... Anyway, en annan kul grej är att greppa tag om saker & ting & vifta runt med dem. Läste någonstans att det var bra att introducera dem för olika material så idag när jag skulle göra te stack jag på prov teskeden i Tors hand. Stor succé - kotten blev helt till sig.
Fick tillslut bända lös skeden ur hans små nypor för att undvika en egenhändig version av Manuels skedbestraffning i Faulty Towers. Inte populärt, liten blev superledsen & jag kände mig som världens party pooper... Men jag antar att det kunde ha varit värre, hade ju varit så där kul att känna sig som Basil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0