A little bigger!

Superfin dag idag, nästan lite vårvinterkänsla, så Tor fick svida på sig jättefin ärvd tjocktröja &... tada - en mössa storlek större! Flörtkulan har nämligen ökat nog mycket i storlek för att saker & ting ska sitta mer där de är tänkt att sitta...
Hur glad blir vi över att vi kan sporta vår lilla musmösssa med öron? Så här glad!
Var ute lite mer än en timme - önskar bara att jag hade haft en bra pod att lyssna på. Känns som om det ger lite extra energi att ha något att lyssna på & eftersom Tor sover som en klubbad säl så fort han landar i vagnen behöver jag ju inte heller ha dåligt samvete för att jag inte ägnar mig åt honom till 100%. Så, pod måste fixas den här veckan... Gillar Adam & kompani, men nu börjar jag få lite ont om de avsnitten så i fall att någon sitter på en pod-rekommendation får ni gärna hojta till.
 
Förövrigt, dagens betraktelse, såg en kvinna i 50-60 årsåldern som var ute på längdskidor i parken. Alltså, jag tycker att jag är ganska kass på att åka klassiskt, men det här var något så OTROLIGT dåligt åkt att jag lite småchockat insåg att jag nog ändå är rätt bra om det är den här klassen kanadensarna håller så där överlag. Fast... något ska jag väl ha för alla snorkalla vintrar jag tillbringade under uppväxtåren i norrland - även om det bara råkar vara att min basnivå på längdskidor ligger ett par pinnhål upp från världssämst!

Kommentarer
Postat av: Malin C

Gissa om jag var ute och promenerade och lyssnade på Adam o co idag? Haha! Bästa podden, älskar Adam! Har jobbat kort med honom.
Lyssnar även på bla Blankens Swanberg, Värvet, relationspodden. Och INSTITUTET så klart! Har du inte lyssnat på Institutet så måste du.

Svar: Så sjukt bra! Typ enda som kunde få mig att skratta på slutet av graviditeten! Berättelsen om mamma Breitholtz & 50 shades of grey... grät av skratt! Eller när Daniel & Adam testade vilka av deras facebookvänner de skulle bo ihop med, så otroligt underhållande. Stackars Paul har fått höra MÅNGA återgivna ögonblick från deras pod. :) Enda jag inte är så där jätteförtjust i med den är väl Carin, tycker att hon sällan har något vettigt att komma med dessvärre.
Blankes pod, läser ju Cecilias blogg & tycker väldigt mycket om den men tycker att podden kan bli lite... men negativ. När Svanberg sa att "föda barn är som att bajsa" la jag ner. Var ju i & för sig rätt gravidtrött just då, så jag får kanske ge det en ny chans.

Relationspodden, är det den med Katrin Z & Bingo Rimer? Har bara lyssnat på ett avsnitt av det, sen hittade jag Adam & tappade bort den. Har aldrig hör om varken värvet eller institutet, så de ska jag absolut ta & lyssna på. Tack så jättemycket för tipsen!
Ida

2015-01-28 @ 22:41:02
URL: http://mclapper.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0