Not feeling great...

Paul brukar dra på sig en massa förkylningar & elände under vintern - sånt som mitt immunförsvar bara skrattar åt. Fjantiga kanadensiska bakterier & virus har liksom INGET att hämta! Um... kroppen är tydligen inte i bästa form så här 6 veckor efter förlossningen, för igår började det klia i halsen & natten tillbringade jag med att obehagsvrida på mig för att det var så irriterat & ont. Tack & lov jobbade Paul hemma idag, så på morgonen tog han Tor när det behövdes & jag fick sova ett par timmar extra.
Kände mig rätt pigg där på förmiddagen & började tänka att jag kanske bara dragit på mig något snabbt förbigående, men nu börjar halsen krångla igen. Suck så jobbigt. Tor är ju en rätt enkel baby, men jag har en vag känsla av att det inte kommer att vara så där direkt höjdarhärligt att släpa mig igenom dagarna om det ska göras med bomullsfyllt huvud & halsfluss. Är väl bara att hålla tummarna för att det ska ge med sig snabbt samt att Tor ska klara sig undan - vill inte att kotten ska åka på något elände!

Kommentarer
Postat av: Malin C

Hoppas du kryar på dig snart!
Så gullig han är! Och vad otroligt lika ni är, precis samma mun.

Svar: Tack!
Man letar ju likheter helt klart, men det var faktiskt inte innan jag såg den här bilden som jag bara "Japp, han är absolut mitt barn!". Otroligt härlig känsla!
Ida

2015-01-22 @ 01:20:27
URL: http://mclapper.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0