Love smörgåsrån!

Paul & jag är lätt det bästa Tor vet, även om katterna börjar bli mer & mer populära. Men näst efter oss fyra, vete tusan om inte smörgåsrån kniper plats fem! Så fort jag presenterar en liten bit rån framför honom blir han i princip sjövild fram tills dess att han får det i sin hand & när rånet väl befinner sig i hans kletiga lilla näve... Njuuutningen!
Tänk att något så "intigt" som ett rån kan göra min lilla Tintin-look a like så lycklig!
Det kanske allra bästa med rånen är dock att de tar sån tid för honom att äta, så för första gången på tid & evighet går det att ta sig igenom en hel måltid för oss båda med både kniv & gaffel! Ja... eller Paul äter ju bara med gaffeln, så som de gör här i nordamerika... men han hade KUNNAT använda kniven om han velat. Allt tack vara dessa små babyvänliga kartongbitar!
Mitt rån?
Ja, ditt rån!

Kommentarer
Postat av: Jo

Men plutten! Vad stor han är! Dags för en ny skypedate känner jag.

Svar: Skypedate absolut! Fast stor är han inte... 6.5 kilo hos läkaren idag, så en liten plutt är vad han är.
Ida

2015-06-17 @ 08:55:11
Postat av: Malin C

Så söt!! Fantastiska ögon.

Svar: Åh tack! Just ögonen får han ofta komplimanger för - blåa ögon är ju inte alls lika vanligt här som hemma.
Ida

2015-06-17 @ 22:40:10
URL: http://mclapper.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0