Min farmor - rebellen!

Här har vi haft avskedsmiddag ikväll... Farmor reser nämligen hem imorgon. Det känns så där trist & tråkigt & ledsamt att jag inte vill tänka på det alls - så vi fokuserar på andra trevliga saker vi roat oss med idag istället!
 
- Vi har varit på Starbucks & Tor flirtade med alla besökare & hela personalen
- Jag grävde ner vårt lilla körsbärsträd
- Vi spelade Yatzy & för första gången den här månaden som farmor varit här vann jag!
 
& så åt vi som sagt avskedsmiddag på en alldeles underbar liten italiensk restaurang. Farmor åt svärdfisk, Paul kycklingpasta & jag pasta med räkor, musslor & bläckfisk. Fantastiskt gott! Sen rundade farmor & Paul av middagen med var sin kaffe, farmor med tia maria i sin... Som hon sa "Det är roligt att få vara rebell ibland!". Tänk så härligt, att vara nästan 87 år gammal & ha en så underbar inställning till livet. Det är något jag önskar både mig själv, Paul & framförallt Tor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0