Morsdag!

Alltså, det här med dubbel nationalitet är ju bara SÅ bra! Idag kunde jag ju tex fira min ANDRA morsdag inom loppet av ett & samma år. Blev väckt på sängen med bricka dekorerad med svenska flaggor - en sån där liten touch som verkligen gör mig genomlycklig! Ute var det dock pissväder, så vi ställde in vår planerade "middag på patio" & istället blev det Starbucks till lunch (på gemensamt önskemål från farmor & mig) & så körde vi på grekiskt till middag. Tor bjöd på dessutom på after dinner entertainment samt många blöta pussar!
 

Kommentarer
Postat av: Jo

Han är ju bara för söööt! =)

Svar: Tor hälsar kraaam!
Ida

2015-06-01 @ 12:42:04
Postat av: Malin C

SÅ gullig!!! Hoppgunga är toppen! Jon är bortrest på jobb så Cesar lyckades inte göra frukost på sängen i år :D

Svar: Hoppgunga är verkligen en hitt!
& du får ha en frukost innestående till en helg då det passar bättre!
Ida

2015-06-01 @ 17:59:44
URL: http://mclapper.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0