Inga håriga armhålor här!

Så jag har kanske blivit lite mer hippie men vissa saker kommer jag aldrig att börja med/ge upp. Jag kommer tex inte att börja fläta håret i två flätor på var sida av huvudet eller röka på. Kommer inte heller att sluta med BH eller ge upp att raka armhålorna. Det senare valet är dock inte enbart ett estetiskt ställningstagande utan även ett medvetet val för att förhindra smärta. Vi låg nämligen alla & myste i sängen imorse (Paul jobbar hemma de flesta onsdagar) när familjegemyten plötsligt fick ett abrupt slut när Tor grabbade tag i en stor tuss av Pauls armhålehår & drog för drottning & fosterland (Kanada är ju fortfarande en brittisk koloni). Mannen skrek, barnet skrattade & jag... jo jag skrattade också - hela vägen upp till duschen & rakhyveln! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0