Min lilla godisbit!

Torsdagar är i regel "trött-dagar" eftersom vi har föräldragruppen på morgonen vilket gör att Tor & jag inte kan tryna ihop fram till 11-snåret som vi brukar. Trots det brukar vi ändå ha så himla härliga torsdagar ihop & idag var inget undantag. För att Paul jobbade hemma, för att föräldragruppen var ovanligt trevlig, för att jag fick till en skype-date med fina Sussie & så som grädde på moset... paket från farmor! Paul fick en kaka helnöt, jag fick Allers & Tor fick en mössa som är så söt att jag småfunderat på att dra ner termostaten så att han verkligen måste sporta den inomhus!
Trodde att jag skulle gå igång på babyskor innan Tor föddes, men nu har jag lärt mig att mössa med tofs på baby är det som gör att jag sötklickar på alla cylindrar. Bara dööör för att jag tycker att det är så urbota jättegulligt! Sen att mössan kom med en liten matchande stickad tröja gjorde ju inte saken sämre! Allra helst som den är för när Tor är rätt mycket större än vad han är nu, så himla härligt att ha större plagg att se fram emot. Som en stor godislåda som räcker länge!

Kommentarer
Postat av: Alex

Men herregud så gullig!! jag smälter!

Svar: Aha - ytterligare en "bäbis i mössa" älskare! :)
Ida

2015-03-09 @ 17:29:40
URL: http://www.swedeoncrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0