Baby kisses!

Alltså... Tor har börjat pussas & det är så sött att jag tror jag ska dööö! En Tor-puss går till enlig följande:
 
1) han hugger tag i mitt ansikte med sina små hårda nypor. Gärna ett öra + hår på ena sidan av huvudet & skinnet på halsen på andra sidan
2) han drar mitt huvud mot sitt ansikte & placerar en vidöppen mun mot min kind
3) han släpper taget & tjuter av glädje över sin bedrift
 
Sen upprepar vi, gärna en 7-8 gånger. Rent pussmässigt suger han, men det här med att han är så glad över att HAN har lyckats få till en puss - hjärtknipande så in i norden! Skrattet på det sen, bara måste ju skratta med jag med! Om Paul får några pussar? Nja, det är sparsamt med det... Tor verkar inte gilla skäggstubb så där värst. Kräsen liten baby!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååååååååå! ❤️

Svar: Hade ingen aning om att så små kan pussas - det är ungefär det sötaste jag tror att jag kommer uppleva i hela mitt liv!
Ida

2015-05-06 @ 22:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0