Fullt upp...

Det går lite i ett här i huset just nu. Farmor flög in till Toronto igår & dök upp i huset lagom till middagstid. Dagen idag har ägnats åt dopförberedelser samt husfix & imorgon flyger Sandra in från Alberta. Själva dopet blir av på fredag & tills dess är tanken att jag ska hitta en engelsk, passande, psalm som vi kan sjunga. Så här långt har jag NOLL uppslag på vad det kan tänkas bli. En liten del av mig tänker "Äsch, vi sjunger tryggare kan ingen vara på engelska också, så får det vara bra så" medan en annan del tänker att jag verkligen borde göra en INSATS. Men lite... orka då. Vi har ju lejt bort allt jobb & knappt bjudit in någon - så att börja stressa över psalmer känns lite onödigt. Så länge prästen dyker upp så är det ju huvudsaken. Vilket får mig att minnas att vi inte skickat en vägbeskrivning ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0