Inte den mysigaste fredagen...

Kanske inte bästa dagen jag haft. Tor har varit supergnällig i två dagar, så jag gissar på mer tänder - i vilket fall, det har ynkats rätt rejält under dagen. Sen knackade det på dörren, vår granne som undrade om vi råkat få en fel-leverans. Så det var bara att vinka iväg de där halsbanden jag trodde att vi fått av någon gullig själ. På det så glömde Paul bilnycklarna på skrivbordet i Toronto. Han fick skjuts hem från tågstationen av en kollega, men alla våra Torontoplaner för imorgon är ju bara att stryka (snyft... julbasar, garninköp & te hos Megha). & så tillslut fick vi maten på bordet till ljudet av ledsen baby & jag ska bara ställa fram våra dricksglas & jag tappar ett av våra finaste antika vinglas rakt på diskbänken av klinkers. Tusen bitar.
 
Jag försöker tänka att jag i alla fall slipper baka en massa nu ikväll till basaren imorgon, men det hjälper väl sådär. Det känns lite som om luften gått ut fredagsmysbubblan om vi säger så. Ska försöka rädda resten av kvällen med lite virkterapi.

Kommentarer
Postat av: Jo

Vad tråkigt =( Hoppas lördagen blir bättre.

Stor kram!

Svar: Haha... jinx på den!
Ida

2015-11-07 @ 09:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0