Well, WE had fun...

Episkt dålig väder dag idag - resterna av hurricane Patricia blåste nämligen in över oss. Kikade ut på morgonen & insåg att det inte skulle bli mycket av parkpromenerande under dagen, så när Kristen messade & frågade om jag kunde ha Daisy en timme eller två kändes det som världens lättnad. För bebisar är lite som katter, ensamma blir de grymt uttråkade & kräver non stop uppmärksamhet från vårdnadsgivaren - tillsammans däremot, helt annan femma! De här två roade således varandra mer eller mindre oavbrutet i två timmar:
Hela lunchen var en enda lång skrattfest. De skrattade åt varandra, de skrattade åt mig & de skrattade åt sig själv för att de skrattade så mycket. Värsta feelgood-pillren! Sen tog Tor Daisy på en liten åktur genom huset, driving Miss Daisy!
Vi hade alltså en riktig höjdardag ihop! Paul hade väl inte samma tur senare under dagen när jag drog iväg på virk & vin-kväll. Tor var nämligen fortfarande vaken när jag kom hem vid halv elva & även om kotten var strålande glad så fort han fick syn på mig var det ganska tydligt att han väl inte direkt varit på sitt allra solskenigaste humör typ upp till sekunden innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0