Apple bread...

Så här på hösten köper vi alla våra äpplen på marknaden, vilket gör att jag får vara lite kreativ i köket. Paul är nämligen sämst i världen på att äta frukt & det blir alltid jag som får äta merparten - bara det att jag inte alltid hinner ta mig igenom allt. Så då blir det baka! Häromdagen testade jag att göra "Apple bread"... jag säger bread inom situationstecken, för jag tycker väl kanske att "cake" hade varit en mer lämplig term.
Gav en bit till Tor som han glatt petade i sig, men det roligaste var att Digby blev eld & lågor över alla smulor som regnade ner på golvet. Påpekade att han inte är en hund, men det gav liten katt blanka tusan i & lekte dammsugare tills golvet var i det närmaste (host) spegelblankt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0