Trött, tröttare, tröttast...

Så jävla sämst natt vi haft. Mellan 23.30 & 06.00 vaknade Tor inte mindre än 4 gånger för att amma. Seriöst. Då är det ju bara för att han inte kan somna om utan att amma, inte för att han är hungrig... & sen startade han dagen i ottan & det är sämst eftersom han blir så sjukt grinig om han inte sover till närmare åtta. Så mellan 06.45 då Paul åkte till jobbet & 09.15 då Daisy anlände var det non-stop skrikfest. Alltså, det kändes lite som om jag blivit deporterad till Guantanamo. Sömn- & ljudtortyr. Håller väl uppe tålamodet/ångan rätt bra med honom, men inombords känns det lite som om jag vill säga upp mig från ALLT & bara dra iväg. Typ till Bermuda eller lifta hit & fråga om jag får jobba mot mat & husrum. Tack gode gud för att Paul går på semester imorgon & är hemma till på måndag nästa vecka - tanken på det är min livboj idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0