Liten statusuppdatering...

Det var ju väldigt bra timing på att ha all den där färdiga maten - för jag har varit rätt utslagen (feber, halsont & snorig) de två senaste dagarna. Har typ orkat sitta i soffan som mest, så all den färdiga maten har varit den enda räddningen från svält här i Casa Chvostek sen i söndags. 
 
& alltså det här med att vara sjuk när man samtidigt ska ta hand om en 20-månaders... Det är ju ingen lek. Man mår liksom inte så jättemycket bättre av att ha ett litet barn som väcker en genom att hoppa på ens mage & peta en i ögonen. Enda räddningen där har varit att Tor också har varit lite nere, så energin har tack & lov inte varit på topp - då tror jag inte att jag fixat att ta hand om honom utan hjälp av något slag.
 
Jaja - just nu har jag nog mycket feber för att jag förhoppningsvis ska ha kokat bort det här eländet tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0