Åh mitt hjärta...

Snyft... idag åkte Tors små babylockar. Jag har verkligen fasat för det här ögonblicket, alla Tors små vänner har sett så stora ut när de har en riktig frisyr & jag vill liksom inte helt skiljas från babystadiet... Men, nu var håret så pass långt att det hängde ner i ögonen & nacken var så otroligt tovig att vi var tvungen att göra något åt det hela. Hade förberett mig på totalt sammanbrott så men det gick över förväntan:
Alltså, det var ju inte så att han tyckte att det var jätteroligt, men han satt stilla & skrek inte - så det är väl ungefär vad man kan begära i ett sånt här läge! Speciellt när han i vanliga fall inte tolererar att man ens snuddar håret med en borste...
När vi väl var klara hade dock barnet MYROR i byxorna delux, så jag har inget "efterkort" i nuläget - jag får visa imorgon istället. Men jo... han blev mycket "större" efter klippet & en liten del av mig gråååter över att fjunet är borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0