Jul igen!

Dagen började både jättedåligt & jättebra. Jättedåligt för att Tor övade på sitt runtstapplande & trillade på ansiktet. Jättefläskläpp, blod & massa stora tårar. Inte roligt för någon. Jättebra för att min telefon plingade till & jag fick FÖRLOVNINGSBILDER från Kristen. Åh vad jag är en förlovnings-junkie, går igång på alla cylindrar! Nu får vi fira på onsdag då vi träffas för årets första pysselkväll! Efter att Tor & jag skrikit klart, Tor över läppen & jag över ringbilderna, knölade vi in oss i bilen & åkte iväg på roadtrip. Varje år säljer nämligen en barnklädesaffär i Cambridge ut i princip hela affären för 90%, så det är liksom värt att åka den halvtimmen & bunkra upp. Jag var den som stod för urvalet medan Tor & Paul roade sig med inventarierna...
Väl hemma blev det nanaimobak & sen sladdade vi iväg med barnvagnen i nysnön för ukrainsk jul hemma hos våra vänner Paul & Amie. Rostbiff, piroger & rödvin - blir inte så mycket bättre! Hade gärna rundat av julfirandet på året så här, men tanken är att vi ska fira jul igen imorgon... Fast med Pauls familj i Toronto. Känner välfördetlikamycketsomenrotfyllning - men tjo för mer vin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0