Mitt barn - geniet!

Dagens mindre roliga: de TVÅ timmar vi spenderade med att vänta på att Paul skulle få träffa en läkare för säsongens andra antibiotika-kur. I världens minsta väntrum - som också var ett apotek med tusen små burkar & förpackningar - tillsammans med en hyper 1-åring som ville riva ut allt. Ordet klåfingrig har fått en ny innebörd om vi säger så... Men så kom vi hem & jag kikade ner i brevlådan & där väntade något mycket roligare, Tor har nämligen vunnit sin första teckningstävling!
Här hade ju någon oginn person kunnat börja mumla något om nepotism eftersom: 1) Daisys pappas familj äger Borelais 2) Kristen jobbar som general manager där... Eller så tar vi det för vad det är - nämligen att jag har närt ett konstnärligt geni vid min barm!
Geniet (aka Tor da Vinci Chvostek) blev glad, om än inte förvånad, över sitt fria mål mat...

Kommentarer
Postat av: Jo

Klart det inte handlar om nepotism, han var den klara vinnaren! Som att någon annan unge skulle vara bättre än Tor? Fnys =)

Svar: Nej men precis, antingen har man naturlig talang eller så har man det inte!
Ida

2016-01-28 @ 08:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0