A day with the donkeys...

Jojos sista dag här hos oss, så vi passade på att åka till en av våra absoluta favorit platser - The Donkey Sanctuary of Canada.
Pure feel good!
e
Det är ett sånt där ställe där man får lugn i själen. Som Jo sa "När jag dör vill jag bli återfödd som åsna & hamna här"...
Älskar det här stället så mycket så jag har gett mig själv ett löfte... Så fort jag får mitt PR-kort ska jag börja jobba på att få ett kanadensiskt körkort. Delvis då för att det ju varit praktiskt att ha ett för vardagsärenden, men även för att jag så otroligt gärna vill börja hjälpa till som volontär hos åsnorna. Det ligger bara 17 minuter bort med bil, så jag tänker att jag hade kunnat börja hjälpa till så fort Tor är lite mer självgående & kan vara borta på aktiviteter någon timme åt gången.
Anyway, vi snurrade runt ett par timmar bland åsnorna (nog länge för Tor att lära sig säga åsna men inte tillräckligt länge för att få till ett "Iiiååå" - han tror att de säger uhoh) & det enda jag ångrar med hela trippen är att vi inte köpte Tor en liten åsnemössa innan vi åkte hem...
Alltså så söt! Men jag kunde inte riktigt med att köpa en vintermössa när det var 28 grader ute...
Save
Save
Save
Save
Save
Save
Save
Save
Save
Save

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0