Happy dance!

Alltså jag är SÅ glad! Mina gamla solglasögon har nämligen sjungit på sista versen i en hel evighet & jag är så otroligt dålig på att få ändan ur när det gäller att fixa sånt så idag tog Paul tag i saken. Först sa han att han hade  en överraskning, så vi körde iväg, hamnade hos en optiker & så fick jag välja ut ett helt nytt par! Paul hade till & med lyckats rota fram pappret som visar mitt synfel, så de kunde sätta in linser med skärpa på direkten. Blev bara så himla himla glad!
Happy dance!
Det var så härligt att gå ut från affären & helt plötsligt kunna se klart! För även om mina gamla solglasögon hade riktiga linser de med var glaset så skadat att allt var suddigt i vilket fall. Men nu så! Dessutom kom de med en härlig sepiaton i glaset (istället för den gråblå skugga jag var van vid) så nu känns det lite som om jag konstant är med i ett avsnitt av Agent Carter!

Kommentarer
Postat av: Jo

Vad fina! Åh, vad roligt att få gå runt i Agent Carter =)

Svar: Älskar dem & de har verkligen bästa glasen - allt känns så härligt & retro att jag aldrig vill ta av dem!
Ida

2016-07-31 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0