Two year party!

Vi började dagen fint & lugnt fram tills att vi insåg att dagens födelsedagskalas började klockan 10 & inte klockan 12 som vi trodde. Sprang runt som yra höns men fick tillslut alla påklädda & någorlunda kammade. Hade dock inte tid att lasta ur vår senaste laddning med brädor ur bilen, så vi fick köra iväg med bakluckan öppen - komplett med en liten röd vimpel... Klassisk Paul & Ida stil. Jaja, vi kom i alla fall fram & tillbringade sen ett par timmar med att fira Andersons 2-årsdag. Sarah & Matt hade bett att vi inte skulle ta med några presenter, men om man absolut inte ville komma tomhänt så bad de om en donation till vår lokala matbank (finns sånt i Sverige... Det är i alla fall ett ställe dit behövande familjer kan gå & få torrvaror & konserver gratis). Så vi tog med en liten påse innehållande följande:
Haha - syns det att jag var less på att rita när jag kom till havregrynen?! Sen det här med att bokstavs-shoppa mat... Första gången jag gjort det & jag hade SÅ svårt att komma på vad vi skulle köpa på W innan jag hittade Wasa knäcket. Waxbeans är ju liksom så där kul... Hade nästan tänkt gå på Pauls förslag om en Wunderbar-chokladkaka, men med tanke på hur tokhett det var idag så var knäckebrödet absolut rätt väg att gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0