Death to trärent!

Häromdagen körde Kristen till IKEA & i sann "god granne anda" messade hon & frågade om hon kunde köpa med sig något till oss. Väldigt smidigt med tanke på att jag velat ha deras BEKVÄM step stool ett bra tag. Officiellt för att kottarna skall kunna komma upp till handfatet själva för att tvätta händerna. Inofficiellt för att någon som bara mäter 163 cm över havet också behöver lite hjälp på traven rent höjdmässigt... I vilket fall, petade ihop vår stol igår & ställde in den i badrummet i väntan på mer fix. Vilket resulterade i att Paul slog ihop händerna & bara "Men åh, den är trären, vad fiiiint". Alltså, till 99% är Paul & jag ense om saker & ting - men den där kvarvarande procentenheten... Kommer nog aldrig att enas om vad som är fint eller inte när det kommer till trärent. Medan jag ser POTENTIAL:
Ser Paul perfektion & tycker att det är helgerån att ens andas något om målarfärg. Det är med andra ord tur att engelska är mitt andraspråk, för ibland händer det att jag inte förstår vad han säger & så åker penseln fram i alla fall... Så även idag - återkommer med bild imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag älskar verkligen den trappallen, hade behövt släpa runt stolar i hela lägenheten annars.

Svar: Jag vet, stolar är så bökigt - det här känns som en mycket bättre lösning!
Ida

2016-03-03 @ 07:20:26
Postat av: Camilla

Jag hade en sån men Jonis tyckte den var ful så han kastade den.. Men med överenskommelsen att jag ropar på honom när jag behöver ha ner ngt som står högt upp..

Men i övrigt använder jag barnens pall, haha.

Svar: Men... sååå ful är den ju ändå inte! Tycker gott att han kan bygga dig en fin ny pall då! :)
Ida

2016-03-03 @ 07:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0