Mera maskrosor!

Vi började dagen med två nyheter: 1. Tor sa mer, mor(e), för första gången (senare på dagen parade han ihop det till sin första mening - more ost) 2. Tor lärde sig att klättra upp på köksbordet... Happ, efter att jag räddat livet på den lille äventyraren spenderade vi morgonen på Tytler & på eftermiddagen rullade jag iväg med Tor & Daisy till ett hav av maskrosbollar som jag spanat in. Man vet ju aldrig hur det ska gå med så här små människor, de kan ju lätt få för sig att de har typ maskrosfobi - men jag hade tur & de tyckte faktiskt att det var kul.
Härligt när man kan slå ihjäl lite tid utan att behöva anstränga sig så värst! Börjar känna att jag närmar mig min kvot för hur många gånger en människa kan sjunga "en kulen natt"...
Anyway, känner att vi gjort vårt bästa för att se till att det blir ett gäng maskrosor även nästa år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mera ost är en bra start! Älskar ost..
Så söta små maskrosbarn!
Kram
Gunilla i Frankrike

Svar: Haha - Paul sa att det var den bästa första mening han hade kunnat tänka sig. :)
Ida

2016-05-20 @ 23:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0