Trött, tröttare, tröttast...

Vilken dag... Tor har varit hyper mest hela tiden & väldigt mammig. Paul lyckades lura ut honom i en halvtimme för att mata hönsen, så det var en liten välsignelse...
men i övrigt har det varit som att gå runt med en väldigt liten siamesisk tvilling mest hela dagen - länkade vid benet större delen av tiden. Dessutom har han varit sämst på att sova. Tog till klockan tre innan han äntligen somnade för sin eftermiddags nap & sen sov han bara i 40 minuter... Kvällen blev därför som den blev. Hej övertrött barn. Hade ju varit trevligt om han kompenserat med att somna tidigt, men icke. Till kvart i tio höll vi på & kämpade & nu sitter jag här & borde: sy en hatt till hans Halloween outfit, baka något till Pauls jobbs Halloween potluck, städa upp efter middagen, rosta pumpor, teckna på en av mina beställningar eller jobba på min kurs & det bara GÅR inte. Jag känner mig helt lobotomerad. Det enda jag möjligen känner att jag har energi till är att äta fryst yogurt & titta på ett avsnitt av Poldark (Jo, kolla in om du inte redan sett allt som kommit ut!).

Kommentarer
Postat av: Jo

Tack för tipset!

Svar: Har sett avsnitt nummer två nu & LÄNGTAR tills ikväll då vi kan fortsätta!
Ida

2016-10-31 @ 08:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0