Tors första glass!

Idag var det meningen att Daisy skulle spendera dagen med oss, men så fick hon världens psykbryt vid lämning (så pass att hon fick näsblod) så hennes pappa bestämde tvärt att hon behöve en hemmadag & visp fick Tor & jag en ledig dag ihop. SÅ himla skönt! Jag blev så till mig att jag slog till på stort - långpromenad i parken med skogsavstickare, traktorspan, mata gäss, 2-timmars lekplatshäng & så glass-strutspremiär för Tor:
Alltså den lyckan i att få en alldeles egen glass... Först satt han bara & tittade på den & viskade "gaaass, gaaaass" samtidigt som han tittade på mig som för att bekräfta att den verkligen var hans. Sen var det kanske inte lika härligt när glassen väl tog slut på vägen hem. Liten hade enormt svårt att förstå varför jag inte kunde trolla fram en ny strut bara så där... & det får man ju ha förståelse för, för det hade ju onekligen varit både praktiskt, gott & lukrativt om man kunnat göra det!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Glass = magi i deras värld :)

Svar: Haha, jepp. Med glass kan man komma långt! :)
Ida

2016-09-19 @ 12:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0