Our 2017 puzzel...

Åh, är så himla nöjd med en av Tors julklappar att jag bara måste få dela med mig! Ett pussel med årets julkort som motiv (haha, nu outar jag motivet innan alla fått sina - men jaja..., visar inte baksidan i alla fall!):
Beställde det från vistaprint, som jag även använde för korten, & jag tycker att det blev SÅ bra. Glossigt & fin färgåtergivning! Tor är riktigt grym på pussel, så jag är glad att det ligger på 48 bitar - då blir det inte för lätt för honom utan en liten utmaning. Vi gjorde faktiskt ett pussel även av förra årets julkort, så därför la vi till 2017 på det här pusslet med tanken att det kan bli en liten rolig tradition för åtminstone ett par år framåt! Just jul-pussel är nämligen en tradition som jag har med mig hemifrån. Mellandagarna var liksom VIGDA åt att bygga pussel, ju större desto bättre, så det känns helt grymt att äntligen få med Tor på tåget!

Kommentarer
Postat av: Jo

Vilken kul idé! Och kortet är verkligen jättefint =)

Svar: Men eller hur? När erbjudandet kom upp efter att vi bestämt hur julkortet skulle se ut kände jag bara YES! & kortet har redan kommit fram? Ska försöka få iväg ett litet paket nu i dagarna också, men paketverkstaden jobbar inte direkt på högvarv det här året...
Ida

2017-12-19 @ 09:20:37
Postat av: Jo

Tyvärr hade jag inte fått något kort när jag åkte till syrran för ca en vecka sedan men det kanske har kommit nu =)

Svar: Nej men du vet ju Canada Post... såg ju själv så mycket fram emot Tors brev från tomten men det har inte dykt upp än. :(
Ida

2017-12-28 @ 13:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0