Min lilla maskrosboll!

Vår granne är barnmorska, så ibland måste hon iväg akut & då kör det då & då ihop sig med hennes lilla dotter. Att ta med en 2-åring på jobb är väl aldrig smidigt, men jag kan tänka mig att det är extra knivigt i hennes roll. Så när hon ringde imorse & med lätt panik frågade om det fanns någon som helst möjlighet för mig att ta hand om Aviva ett par timmar ställde jag naturligtvis upp. Aviva & Tor leker oftast himla bra ihop & idag hade de en riktig höjdardag tillsammans. Noll tjaffs & bara massa skratt & stoj - två små lyckopiller helt enkelt. Den sista halvtimmen hängde vi i Avivas trädgård & hoppade på deras trampolin & alltså... gud vad jag skrattade åt Tors hår!
Det hade ju överlag varit att föredra om han ärvt Pauls fantastiska hårkvalité, men just idag kändes det himla kul att han åtminstone i nuläget sportar klassiskt skandinaviskt hår! 

Kommentarer
Postat av: Jo

Alltså den bilden kan ju göra den allra dystraste glad =D

Svar: Haha! Eller hur? Paul har den som sin bakgrund på mobilen nu & han säger att han ler varje gång han tar fram telefonen & ser den. :)
Ida

2017-06-03 @ 08:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0