The perfect plate!

Alltså, känslorna är ju nära ytan i nuläget - så när Paul kom hem med en present efter jobbet så blev jag redan lite lipig innan jag ens öppnat påsen. Så när jag såg vad jag fått, ett perfekt aquafärgat äggfat blev det gråtfest.
& ja, jag vet att det är ett fat & att det kanske var en lite väl stark reaktion på lite keramik men jag tyckte att det var en så otroligt fin present till just mig. Är ju så himla tokig i mina höns & har en liten lätt hang-up på porslin samt just den här färgen - så det kunde knappast ha blivit mer perfekt. Helt enkelt världens bästa "muntra upp present" från världens bästa Paul.

Kommentarer
Postat av: Anna

❤️❤️❤️

Svar: Blev så glad - omtanke är liksom lite det som jag går runt på just nu.
Ida

2017-03-28 @ 17:53:12
Postat av: Gunilla N

Sa Omtanksamt av din man ! Och färgen är ljuvlig.
Kram
Gunilla

Svar: Ljuvlig färg, ljuvlig man. :)Kram
Ida

2017-03-30 @ 15:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0