Let's forget about yesterday...

Herregud, gårdagen... I ungefär 12 timmar var det som om Tor försökte återskapa delar av Exorcisten. Kräkfest delux. Himla tur att min kräkfobi efter graviditeten är begränsad till mig själv, för hade den gällt allt kräk så hade hemmets kugghjul tippat omkull & dött. Gick & la oss & förväntade mig ungefär världens mest eländiga natt men ibland har man tur - Tor sov igenom hela natten & vaknade upp helt pigg imorse! Helt otroligt egentligen med små barn, att vara SÅ sjuk & sen springa runt som en tok hela nästa dag på strålande humör. Jaja, det är bara att tacka & ta emot samt hålla tummarna hårt som sjutton för att vi inte står näst på tur. Kan ju lungt säga att jag inte återhämtat mig fullt lika snabbt om jag åkt på något så brutalt...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud så skönt att Tor repade sig så fort!

Hoppas bara att ni andra klarar er nu.
Kram

2018-04-19 @ 06:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0