Melt my heart!

Alltså dagens plogvall... det tungaste jag någonsin skottat & då måste ni tänka på att jag bodde mina första 20 år i norrland. Det har skottats en del i mitt liv med andra ord. Men idag var det som att ta sig igenom cement. Armarna darrade efter den femte skyffeln & då syntes det knappt att jag gjort något alls. Det är i den här typen av lägen som det är himla bra med en medkännande 3-åring. 
Tor, "We can do it as a team mamma!"
 
Hur himla gulligt sagt? Även om det inte hjälpte på isen så smälte i alla fall hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Jo

Åh, sötnos! Är så himla fascinerad av det där med isstormar och det ontarianska vädret. Du borde investera i ett par broddar för att inte behöva oroa dig för halka.

Kram på er! ❤

Svar: Isstormar är verkligen något som jag har SÅ mycket respekt för. Helt sjukt att det kan komma 15cm ren is på en helg! Som tur är kom det mesta som pellets den här gången, så vi förlorade bara ett par grenar på våra träd - hade kunnat vara så mycket värre. Men alltså att skotta rent efter att plogen gått förbi, så sjukt slitigt!
kram!
Ida

2018-04-17 @ 07:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0