Snabb safety check...

Usch, hatar att jag måste publicera ytterligare ett inlägg av den här typen det här året - men vi är alla säkra efter mass-skjutningen i Toronto. Vi är där så himla sällan (pga min Toronto-ångest), men känner ändå att det är lika bra att skriva det här så att ingen behöver stressa upp sig. Fy fan rent ut sagt att man ska behöva oroa sig för den här typen av skit också. Hade ju tyckt att det hade kunnat räcka med att stressa över skogsbränder (200.000 hektar brinner här i Ontario just nu) & att vi är så nära gränsen till arslet Trump, men att behöva lägga till galningar/terrorister med skåpbilar & skjutvapen känns ju helt klart uruselt. Paul tar sånt här mycket lugnare, inte riktigt med en axelryckning men mer "jo men det är ju ändå så liten risk", medan jag vill bunkra toapapper för 30 år & bygga en bunker...  

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag har ju lärt mig att ni sällan är där men ändå skönt att veta att ni mår bra. Så himla tråkigt att det hänt en sådan här sak igen.

Stor kram till er! ❤

Svar: Nej det är ju i princip bara Paul som är där, jag undviker det i princip som pesten, men kände att det var lika bra att skriva det i alla fall. Så himla sorgligt & tungt, två offer - 18 & 10 år gamla tjejer. Hjärtat går ju bara sönder...
Ida

2018-07-25 @ 09:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0