Two small kitties

Ibörjan när Troll & Nitwit kom till huset var de rätt försiktiga & speciellt lilla Nitwit föredrog att ligga under soffan & trycka. Det har ändrats kapitalt. Imorse konstaterade Isolde att:

You two are adorable, but you are just EVERYWHERE!

& det är sant, på något sätt trotsar de fysiken & är överallt & ingenstans precis hela tiden. Utom då de vill gosa det vill säga, då koncentrerar de nämligen all sin kraft på just det. Imorse var Troll så kelig när jag åt frukost att jag knapp fick i mig min yoghurt, hon ville nämligen bara gnida sitt lilla huvud mot min kind & slicka mig på näsan hela tiden. Ah, är så härligt att ha katter i huset igen - för mig gör det verkligen hela skillnaden mellan ett random place & ett verkligt hem.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0