Idag hade jag...

Kunnat vara ute & klättrat igen med Martin & Jaime, men känner att jag måste spara armarna lite eftersom min kurs börjar imorgon. Fast, jag hade ju ljugit om jag sagt att jag inte hade velat vara ute med dem... Any case, denna dagen skall ägnas åt att vara flitig på hemmaplan! Moi ska skrapa på bron, arbeta i trädgården & plöja ett mindre artikelberg. Sedan ska jag också tåta ihop vår inbjudan till helgens fest samt börja fila på menyn. Martin förespråkar nämligen sill & potatis, vilket jag har en vag känsla av att endast han kommer att uppskatta. Själv får jag hulkningar när jag tittar på inlagd sill - det ser ju bara så vansinnigt dött ut. So moi tänker pajer, sallader & smörgåstårta! Only problem, det här med att tillverka räksallad själv känns lite vanskligt... hm, går kanske att hitta ett substitut nere i Chinatown? :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0