Bordellmamma?!

Oki, nu blir jag faktiskt upprörd! Har ju gratisversionen av bloggen - måste stå ut med lite reklam på sidan, vilket jag fixar. Men detta?!

Sann kärlek från Thailand Vackra thailändska kvinnor söker utländska män för sann kärlek!
+ mailadress som jag inte tänker lägga ut igen

Det gör ju mig till en hallick, till en liten pimp som prånglar ut stackars fjortonåriga, smalhöftade, thailändskor till 'jägargubbar' i typ Malå! What to do? Funderar att skicka ett mail till blogg.se, tror ni att det fungerar? För trots att min moral kan ifrågasättas & att jag flitigt brukar använda mig av citatet 'etik, vad är det?' (ref till serien Cleo) så känns inte detta riktigt hundra... Nope, ska försöka glömma bort detta för stunden, festa som det inte fanns någon morgondag, & sedan ta itu med detta imorgon...  

Kommentarer
Postat av: Maja

Men huvva... herregud. Klaga!

2008-03-05 @ 08:30:30
Postat av: Ida

Helt sjukt ar det, men just nu har jag inte ork att ta tag i det. Far se om det kommer upp senare igen, da jag har lite mer energi.

2008-03-06 @ 23:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0