Iiieeehhh...

Gaaah, nu blev det jobbigt! Jag måste panik komma på en ny titel till min presentation som jag kommer att tvingas hålla på fredag. Just nu heter den 'An Early Jurassic conifer-dominated assemblage of the Clarence-Moreton Basin, eastern Australia' & hur himla kul är det på en skala? Hey, JAG tycker ju att den är trist! Faktum är att den är så tråkig att jag i fortsättningen kommer att mumla just detta om jag har sömnsvårigheter! Iiiip,iiip, panik! Detta är de alternativ jag har:

1) Hålla mig till den jag har nu - ingen kommer att dyka upp (hm, like that thought...)
2) Byta till min supernördiga titel som jag har satt på min populärvetenskapliga artikel - 'From 56° North to 27° South: Chasing the identity of a mysterious fossil plant'
3) Knata hem, köpa på mig en flaska rödvin & vänta på inspirationen...

Nu tycker jag att vi alla gissar på vad moi kommer att välja för strategi!

Kommentarer
Postat av: Maja

Nr 3? :P

2008-03-13 @ 07:47:29
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Jo

Ja, om jag känner dig rätt darling så kommer det bli rödvinet (ledsen att jag inte kan joina). Men om inspirationen skulle tryta tycker jag nog 2 =)

2008-03-13 @ 09:54:28
Postat av: Mamma

well, nummer...ja...kommentar överflödig!

Är tillbaka från Irland, trots min uppenbara brist på framförhållning! (har allt läst vad du och melle sitter och skvallrar om) men ärligt talat så är det ju kul med lite planlöshet och chansningar. Skulle ta och ringa dig nångång så du fick en hela historien. Nu ska jag försöka sätta mig in i vad du har skrivit ner undertiden här, så jag blir väl sittandes fram till påsk...nästa år ;)

2008-03-13 @ 13:38:37
Postat av: Ida

M - Hm, ja det var ju tanken... :)

Jo - Shiraz, middag, alldeles for mkt ABBA & Lunds... Oh vad jag saknar dig! Men du, nasta gang vi pratar i telefon sa kan vi val vara lite smalulliga pa var sin sida av 'the pond'?!

Mamma/Magnus: Ha! Sure, men det kan ju vara lite skont att inte alltid behova panika! :) And yes, I want to know everything! Kram Korn!

2008-03-13 @ 16:57:57
Postat av: Jo

Haha, tål allt att tänkas på. Kan dock bli lite krångel med tidsskillnaden... Äh, det ordnar vi =)

2008-03-13 @ 23:15:22
Postat av: Ida

Men Beb, vi kor pa konceptet lordagsvin! Pa sa satt spelar det ju ingen roll hur lulliga vi an blir! Vi kan sitta i som sma, blonda, groggtanter i var sin anda av luren: grata, skratta, skvallra & vara alldeles, alldeles underbara! :)

2008-03-17 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0