MsBree is back!

Sedan jag flyttade hit så har jag mer blivit en storstadsmänniska & övergett min pyssligare, omhändertagande, sida. Sure, Bree som perfektionist har aldrig lämnat mig, men den husliga biten tog en lååång semester. Tills igår, jag förvandlades typ till min farmor & stod & fixade hemmagjort potatismos inför en smått chockad Isolde. :) Väckte sedan upp Rob, lotsade honom nedför trappen, såg till så att han åt, försåg honom med en förpackning chokladpudding & en Readers Digest som jag köpt med mig hem, & skickade upp honom för trappen igen. När jag så stod där med disken kunde jag inte låta bli att le, vad är det som gör att jag alltid retirerar till att bli en ubereffektiv liten hemmafru när saker & ting krisar?


Kommentarer
Postat av: Ma

Det heter 6:e växeln, plan F eller krisberedskap och plockas fram vid vissa situationer av vissa stimuli.
Kram på Dig!

2008-03-19 @ 17:07:54
Postat av: Ida

Oj, har det ett namn?! Jag gillar 6:vaxeln bast, sa det kommer jag att anvanda i framtiden! :)

Kraam!

p.s. & massa tack for att ni fixade det som jag bad er om!

2008-03-19 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0